
Hvad er afgiften på Mercedes-Benz EQV?
En Mercedes-Benz EQV har typisk en registreringsafgift på mellem 65.000 kr. og 173.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Mercedes-Benz introducerede EQV i Danmark
Jeg vil gerne have danske nummerplader på en elbil fra udlandet.
Jeg vil gerne have danske nummerplader på en bil eller motorcykel fra udlandet.
Jeg vil gerne have hjælp til at finde og importere min drømmebil.
Skal vi transportere din drømmebil til Danmark?
Jeg vil gerne bestille et COC-dokument på min bil.
Vi finder og importerer din drømmebil fra udlandet. Se mere og bestil her.
Se vores priser, og få et overblik over indholdet i de enkelte produkter.
Se processen fra bestilling af All Inclusive til bilen står i din indkørsel.
Vi hjælper danskere med at finde, købe og importere drømmebilen nemt og sikkert.
Læs mere om QuickImport og hvad det er vi kan gøre for dig.
Her kan du finde alle vores partner synshaller.
Har du brug for hjælp? Så hjælper vi gerne.
En Mercedes-Benz EQV har typisk en registreringsafgift på mellem 65.000 kr. og 173.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Mercedes-Benz introducerede EQV i Danmark
En Mercedes-Benz EQS har typisk en registreringsafgift på mellem 165.000 kr. og 262.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Mercedes-Benz introducerede topmodellen EQS i
Går du med tanker om at importere en elbil, men er i tvivl om hvad afgiften er på din drømmebil? Vi kan hjælpe dig rigtig godt på vej med at finde svaret.
En Mercedes-Benz EQE har typisk en registreringsafgift på mellem 60.000 kr. og 130.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Mercedes-Benz introducerede EQE modellen i
En Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC har typisk en registreringsafgift på mellem 51.000 kr. og 123.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. EQC 400 4MATIC
En Mercedes-Benz EQB har typisk en registreringsafgift på mellem 0 kr. og 55.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025 EQB er Mercedes-Benz‛ bud på
En Mercedes-Benz EQA har typisk en registreringsafgift på mellem 0 kr. og 45.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Mercedes-Benz EQA blev introduceret i
En Kia EV6 har typisk en registreringsafgift på mellem 0 kr. og 26.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Undtagelsen for dette er GT
En Jaguar I-PACE har typisk en registreringsafgift på mellem 36.000 kr. og 135.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Jaguar I-PACE har siden dens
En Ford Mustang Mach-E har typisk en registreringsafgift på mellem 0 kr. og 34.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Ford Mustang Mach-E skabte
En BMW iX3 har typisk en registreringsafgift på mellem 20.000 kr. og 68.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. BMW iX3 så første gang
En BMW i5 har typisk en registreringsafgift på mellem 85.000 kr. og 185.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. BMW i5 er en elektrisk
En BMW i4 har typisk en registreringsafgift på mellem 14.000 kr. og 120.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. BMW i4 er baseret på
En Audi Q4 e-tron har typisk en registreringsafgift på mellem 0 kr. og 125.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Audi Q4 kom til
En Audi e-tron har typisk en registreringsafgift på mellem 25.000 kr. og 125.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. Audi e-tron, som er efterfulgt
En BMW iX har typisk en registreringsafgift på mellem 82.000 kr. og 235.000 kr., hvis den importeres brugt i 2025. BMW iX er en stor,
Vi har samlet erfaringer fra vores medarbejdere, partnere samt kunder. Det er blevet til denne guide, til dig som selv vil købe og hente en bil i Tyskland.
Hvad er registreringsafgiften på en plug-in hybrid bil i 2025? Hvor meget CO2 må en plug-in hybrid bil udlede for at få nedsat registreringsafgiften?
Opdateret 22. januar 2025 Guiden er til dig, der vil importere et køretøj fra Sverige eller Norge. Guiden er baseret på QuickImports erfaringer fra egne
Vi giver dig her en gennemgang af, hvordan du importerer en bil fra Tyskland i fem nemme trin.